Trending Right Now
Hourglass omdefinerer hele luksuskosmetikken gjennom innovasjon, integritet og sosialt ansvar. Berømt for sine formuleringer og moderne design. Varemerket fokuserer stort på å beskytte dyr og miljøet vi deler med dem. For å bevise at luksuriøs skjønnhet virkelig kan være uten dyretesting, har Hourglass lovet å bli en av de første veganske (og fri fra dyretesting) skjønnhetsmerkene i 2020.
Tidlig samme år annonserte Hourglass sitt partnerskap med Rose Huntington-Whiteley, varemerkets første globale ambassadør. "Rosie er en tidløs skjønnhet, men hun er også moderne, selvsikker og et ommtenksomt menneske - alt som Hourglass representerer." forklarer Crisa Janes, Hourglass Founder og CEO. "Jeg har vært et fan av Hourglass i flere år" tillegger Rosie. "Jeg traff Carisa gjennom en felles venn, og under en to timers lunsj, og en uendelig samtale om vår kjærlighet til skjønnhet og forretning, ble tanken om et samarbeid et naturlig neste steg."
Selskapet ble grunnlagt i 2004, i Venice, California. Carisa var tidlig med å kombinere hudpleieteknologi med sminke av høy kvalitet. Hun merket et tomrom på markedet for en ny type av luksuriøse skjønnhetsmerker - en som drives av innovasjon, kreativitet, enkelhet og prestasjon.